tisdag 24 januari 2012

Att drömma litegrann

Dagen har vi spenderat tillsammans med en fin vän. Och det har planerats, ventilerats, diskuterats, romantiserats, vänts upp och vänts ner men framför allt har vi drömt litegrann.
Vännen min har bett mig om lite hjälp inför deras stora dag som kommer att äga rum lite senare i år.
Bara tanken på att jag får lov att vara med så här i planeringsstadiet får mig att bli lite skär om kinden :)
Ni vet, det är en dag som man i de bästa av världar bara får lov att uppleva en gång......
Att gifta sig är så STORT. Det är så mycket man ska känna, tycka och tänka om redan så långt innan den stora dagen.
Jag lovar fina du att jag ska göra mitt yttersta för att vara världens bästa bollplank alla kategorier.
Lite minnen från vår dag......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar