torsdag 15 mars 2012

Semester

Snart, så snart nalkas det en veckas underbart efterlängtad semester här :)
Åh det ska bli så skönt.
Ni vet att bara vara, inga måsten och tider som ska passas eller följas.
Inga planer finns och jag hoppas på en hel drös med lata dagar fulla med kärlek och skratt.
I nästa andetag tänker jag då, som nog känner mig själv bäst att oj, så svårt det kommer att bli!
Jag som älskar att planera, skriva "att göra" listor och att vara så effektiv det bara går.
SÅ en prövning kommer det att bli!
Men ser fram emot det, det gör jag verkligen!
Pinterest, så klart.....

1 kommentar:

  1. Ååååååååå visst e de skönt å va ledig :)
    å missa nu inte.......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    redan 85 fina bloggar med...
    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera